جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

دوستم: صلح با گدایی به دست نمی‌آید

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری می گوید، صلح با گدایی به دست نمی‌آید و باید دشمنان مردم افغانستان با شکست مواجه شوند.

آقای دوستم روز گذشته(10سرطان) در یک همایش با حضور رییس اجرایی حکومت در شهر شبرغان، مرکز جوزجان، اوضاع جاری امنیتی در حوزه شمال را نگران‌کننده خوانده، گفته است که “در آغاز حکومت وحدت ملی طرح وسیع و جامع امنیتی را در جلسات شورای امنیت ملی پیشکش کردم؛ اگر آن طرح عملی می‌شد، اکنون اوضاع کشور به خصوص در شمال و شمال‌شرق به این حد وخیم نمی‌گردید”.

dostom

به گفته وی، اکنون از همان طالبانی که چندین بار در شمال شکست خورده و اسیر شده بودند، در سطح ملی و بین‌المللی بزرگ‌نمایی می‌شود.

آقای دوستم از رییس اجرایی حکومت خواست تا از رییس جمهور بخواهد که در چهار ماه باقی‌مانده‌ی حکومت وحدت ملی، برای تأمین امنیت مردم تلاش نماید و بگذارد تا انتقام خون مردم از دشمنان گرفته شود.

وی به طالبان اخطار داد که راه گریز از شمال کشور وجود ندارد و اگر مردم افغانستان تصمیم بگیرند، دشمنان و مزدوران مانند گذشته با شکست ننگینی دچار خواهند شد.

معاون اول رئیس جمهور نیز از عملی نشدن وعده های رییس جمهور غنی در شمال انتقاد کرد و خاطرنشان نمود، وضعیت اقتصادی مردم در این حوزه چندین مراتب وخیم تر از گذشته شده است.

آقای دوستم در حالی از برخورد حکومت در قبال طالبان انتقاد می کند که او در این اواخر در سمت شمال کشور به سر می برد، اما علی رغم حضور او در شمال، طالبان تحرکات و حملات شان را در بخش هایی از این حوزه گسترش داده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان