نبیل: ماموران و والیان حکومت در بدل رای انتخاب می شوند

توسطروایت زنده

تیر ۱۱, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

رییس تیم انتخاباتی عدالت و امنیت می گوید، ماموران و والیان حکومت در بدل رای انتخاب می شوند و نیز قراردادها در بدل رشوت و پول از سوی حکومت داده می شود تا در کمپین‌های انتخاباتی از آن استفاده کند.

رحمت الله نبیل امروز سه‌شنبه(11سرطان) در نشستی در شهر مزارشریف گفت، انتخابات پیش رو برای مردم افغانستان یک فرصت است و تیم حاکم کوشش می‌کند تا این فرصت را به چالش مبدل سازد و با تمام توان از امکانات دولتی برای تقلب در انتخابات آمادگی می گیرند.

nabil

او همچنان حکومت وحدت ملی را متهم کرد که جنایت کاران را آزاد و مصروف زدوبندهای انتخاباتی است.

نبیل خطاب به مردم گفت: “ما و شما می دانید پول‌هایی که از سوی تیم حاکم برای کمپین به مصرف می‌رسد، از کجا آمده است. آقای غنی و رولا غنی این پول‌ها را  از بیرون کشور نیاورده‌اند، بل‌که پول کریدیت کارت و قراردادهای مردم است و این پول‌ها، برای رسیدن دوباره به قدرت از سوی رییس جمهور غنی به مصرف می‌رسد”.

او برقراری صلح را خواست همه مردم افغانستان خوانده، خاطرنشان ساخت، مردم باید در جریان گفت‌وگوهای صلح قرار گیرند و جزییات این گفت‌وگوها باید با مردم در میان گذاشته شود.

به گفته نبیل، مردم افغانستان صلح می‌خواهند، اما هرگز معامله با سرنوشت‌شان را تحت نام صلح قبول نمی کنند.

او تاکید کرد، جنگ افغانستان جنگ استخباراتی است، از ۴۰ سال به این‌سو حکومت‌های موازی در افغانستان وجود دارد و دلیل آن نیز طرح و اجرای برنامه‌های خارجی در کشور است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *