جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

10 واکنش از مجموعه استاتوس های فیسبوکی کاربران افغان در باره شکست تیم کریکت در مقابل پاکستان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

تیم کریکت افغانستان در هشتمین بازی‌اش در مقابل پاکستان باخت.

افغانستان ابتدا توپ زنی را آغاز کرد و در 50 دور بازی با از دست دادن 9 بازیکن، هدف 228 دوش را برای پاکستان تعیین کرد. پاکستان با از دست دادن 7 بازیکن در 49 دور 230 امتیاز کسب کرد و افغانستان را شکست داد.

این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت و اگر افغانستان در مقابل پاکستان مغلوب نمی‌شد، دست خالی از این جام برنمی‌گشت.

افغانستان در بازی های تدارکاتی قبل از آغاز جام جهانی پاکستان را شکست داد و باعث شد که مردم افغانستان امید زیادی برای پیروزی این تیم داشته باشد. اما با شکست های پی در پی به خصوص شکست در مقابل پاکستان، تیم کریکت افغانستان با انتقادهای زیادی روبرو شد و نیز هواداران دو تیم در استدیویم ورزشی و بیرون از آن با هم درگیر شدند.

تعدادی از مردم دلیل باخت تیم کریکت افغانستان را کاپیتانی گلبدین نایب می دانند.

برکناری رییس کریکت بورد افغانستان

تعدادی از افراد کمپاینی را برای برکناری رییس کریکت بورد افغانستان، راه اندازی کرده اند و از رییس جمهور خواستار برکناری رییس کریکت بورد شده اند.

تشکری کاپیتان تیم کریکت پاکستان از گلبدین

به نرخ کلدار

یکی از کاربران فیسبوک در صحفه‌اش نوشته: “گفته می شود یک تعداد بازیکن هایش خود را در بازار سیاه به نرخ کلدار فروختند .”

3

در یک قدمی برنده شدن

یکی دیگر از کاربران فیسبوک نوشته است: “با وجود این همه باخت های گذشته، فقط اینبار جبران تمام خرابی های متواتر را کرده می توانست.”

4

اسم هرکس گلبدین باشد اتومات به نفع پاکستان بازی می‌کند

موسا ظفر در صحفه فیسبوک‌اش در مورد باخت تیم کریکت نوشته است که به احتمال زیاد افغانستان بازی با پاکستان را می‌برد. گلبدین چنان بازی کرد که آخرین شانس برنده شدن افغانستان را در جام جهانی گرفت. اسم هرکس گلبدین باشد اتومات به نفع پاکستان بازی می‌کند.

و این دو گلبدین، نه به وطن چیزی ماندند و نه در کریکت

6

متاسفانه هشتمین باخت

7

گلبدین، دلیل باخت تیم کریکت

8

باخت عمدی

در یکی از صحفه های فیسبوک نوشته شده است:” یک گلبدین در کابل ما را برباد کرد دیگرش در جهان ما را برباد کرد؛ من هیچ شک‌ی در پول گرفتن گلبدین ندارم این باخت عمدی بود چون هر چه نباشد موضوع لر و بر است.”

9

برد را به باخت تبدیل کرد

10

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان