جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

روح‌الله نیکپا یکی از مدال‌های جهانی‌اش را به تیم ملی فوتسال داد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

روح‌الله نیکپا، قهرمان تکواندوی افغانستان طبق وعده‌ای که داده بود، یکی از مدال‌های جهانی‌اش را به تیم ملی فوتسال زیر 20 سال اهدا کرد.

photo_2019-06-25_18-31-42

آقای نیکپا این مدال خود را امروز چهارشنبه(5 سرطان) در حاشیه مراسم گرامی‌داشت از روز جهانی المپیک در کابل به عبدالرزاق ممرک، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال اهدا کرد.

نیکپا به دنبال راهیابی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال به فینال مسابقات قهرمانی آسیا، وعده کرده بود یکی از مدال‌های جهانی‌اش را به این تیم اهدا کند.

این در حالی است که داکتر حفیظ‌الله ولی رحیمی، رییس کمیته ملی المپیک نیز در مراسم روز جهانی المپیک در ورزش‌گاه ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش در کابل، از دسـت‌آوردها و افتخارات ورزشکاران رشته‌های مختلف به ویژه قهرمانی تیم تکواندو در مسابقات هندوستان، نایب قهرمانی تیم فوتسال در رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب مدال در رشته‌های ووشو و کورش قدردانی نمود و تأکید کرد که برای حفظ این دست‌آوردها و تداوم قهرمانی‌های بیشتر، برنامه‌هایی از طرف کمیته ملی المپیک و ریاست تربیت بدنی روی دست است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان