جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

نشست وزیران دفاع کشورهای عضو ناتو در بروکسل؛ روند صلح افغانستان در محور بحث‌ها قرار دارد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

نشست وزیران دفاع کشورهای عضو ناتو در حالی در بروکسل آغاز گردیده که محور بحث این نشست را مساله افغانستان و چگونگی روند صلح با طالبان تشکیل می‌دهد.

photo_2019-06-25_17-05-02

نشست وزیران دفاع ناتو امروز چهارشنبه(5سرطان) در بروکسل آغاز شد و اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع افغانستان نیز در آن حضور دارد.

قرار است در این نشست در کنار مسایل دیگر، اعضای ناتو در مورد حمایت از نظامیان افغانستان، مشوره‌دهی و تجهیز این نیروها و همچنان روند صلح گفت‌وگو کنند.

ینس ستولتنبرگ، دبیرکل ناتو در مراسم افتتاح این نشست گفته است که ناتو و متحدین آن از روند صلح افغانستان حمایت می‌کند و نیز به حمایت از نیروهای امنیتی کشور ادامه می‌دهد.

وی هم‌چنان تاکید کرده که برای پایان جنگ در افغانستان باید راه‌حل سیاسی دنبال شود و جنگ راه‌حل برای رسیدن به صلح نیست.

دبیرکل ناتو در مورد صلح افغانستان گفته که این پیمان و نماینده ویژه امریکا در امور صلح افغانستان با هم در مشورت می‌باشند.

این در حالی است که قرار است در این نشست روی مسایل مربوط به روابط کشورهای عضو ناتو با روسیه نیز گفت‌وگو شود. گرچند مساله ایران شامل آجندای این نشست نیست، اما آقای ستولتنبرگ ابراز امیداوری کرد که در مورد این مسله نیز صحبت شود.

قرار است در حاشیه این نشست، اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع کشور با وزرای دفاع کشورهای عضو ناتو در مورد وضعیت افغانستان نشست‌های دوجانبه نیز داشته باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان