جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

افغانستان به عضویت سازمان جهانی دریانوردی درمی‌آید

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت ترانسپورت می‌‌گوید، افغانستان به تازگی درخواست عضویت خود را به سازمان جهانی دریانوردی فرستاده تا با عضویت در این سازمان، فعالیت کشتی‌رانی‌اش را به ویژه در بندر چابهار ایران آغاز کند.

photo_2019-06-21_17-15-36

مهدی روحانی، سخنگوی وزارت ترانسپورت امروز یک‌شنبه(2سرطان) گفته است، در بندر چابهار برای افغانستان یک خط ویژه کشتی رانی ایجاد می‌شود تا کالاهای صادراتی خود را به کشورهای جنوب آسیا ارسال کند و در حال حاضر نیز روند مذاکره در دو بخش عضویت و خریداری کشتی آغاز شده است.

به گفته وی، تفاهم‌نامه ایجاد خط ویژه کشتی‌رانی در بندر چابهار نهایی شده و انتظار می‌رود با تایید این تفاهم‌نامه از سوی تهران و دهلی، افغانستان دارای خط ویژه کشتی‌رانی شود.

روحانی همچنان تاکید کرده که در سال روان میلادی مطالعات فنی راه‌آهن مرز میلک در سرحد با ولایت نیمروز تا چابهار که ۲۰۰ کیلومتر است نیز آغاز خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان