جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

دیدار والی کابل با یک سناتور روسی: روسیه نقش اساسی در صلح افغانستان دارد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

والی کابل در دیدار با “آلکس وی کوندراتیو”، یک سناتور روسیه که به این شهر سفر کرده، نقش روسیه را در پروسه صلح افغانستان اساسی خوانده است.

photo_2019-06-19_15-06-57

دفتر مطبوعاتی محمدیعقوب حیدری، والی کابل امروز چهارشنبه(29جوزا) در یک خبرنامه گفته است، در این دیدار دو طرف در رابطه به موضوع صلح در افغانستان و روابط فرهنگی، اقتصادی و توسعه‌ای دو کشور گفتگو کرده‌اند.

در این خبرنامه آمده است، والی کابل از این سناتور روسی خواسته “تا با طالبان پیرامون صلح و مذاکرات بین‌الافغانی صحبت نمایند و زمینه ی مذاکرات بین‌الافغانی را فراهم کنند، زیرا بدون مذاکرات بین‌الافغانی، مذاکرات صلح نتیجه مثبتی در افغانستان نخواهد داشت”.

در این دیدار نیز سناتور روسیه از همکاری کشورش برای صلح افغانستان اطمینان داده، گفته است که با گذشت 30 سال جنگ در افغانستان و تلاش‌های حکومت وحدت ملی، این کشور شاهد تغییرات و صلح پایدار و باثبات در افغانستان خواهد بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان