فردی که از دخترش برای به دام طالبان انداختن نیروهای امنیتی استفاده می‌کرد، بازداشت شد

توسطروایت زنده

خرداد ۲۹, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

مقام‌های امنیتی در ولایت فاریاب از بازداشت فردی که از دخترش به عنوان تله برای به دام طالبان انداختن نیروهای امنیتی استفاده می‌کرد، خبر داده‌اند.

photo_2019-06-19_17-00-19

عبدالکریم یورش، سخنگوی فرماندهی پولیس فاریاب امروز چهارشنبه(29جوزا) به خبرنامه گفت، حیات‌الله، مسوول جلب طالبان که باشنده اصلی ولسوالی شیرین تگاب این ولایت است، صبح امروز از سوی نیروهای امنیتی در مربوطات این ولسوالی بازداشت شده است.

وی افزود، مسوول جذب و جلب طالبان در حالی بازداشت شده که می‌خواست دو تن از نیروهای امنیتی را بنا به انگیزه‌های مختلف، فریب داده و به طالبان تسلیم کند.

سخنگوی پولیس فاریاب تاکید کرد، این فرد اعتراف کرده که در مدت یک سال، بیش از 10 نیروهای امنیتی را فریب داده و به طالبان تسلیم کرده است.

به گفته وی، فرد بازداشت شده اخیرا یک سرباز ارتش را فریب داده و همراه با یک عراده تانک نوع هاموی‌اش به طالبان تسلیم کرده است.

عبدالکریم یورش تاکید کرد، این فرد با استفاده از این‌که دخترش را به نیروهای امنیتی می‌دهد، آن‌ها را فریب داده، با خود به منطقه زیر کنترول طالبان برده که تعدادی از آن‌ها از سوی طالبان کشته و شماری دیگر هم در قید طالبان اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *