جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

رییس جمهور غنی با اعضای تیم ملی کرکت در انگلستان دیدار کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری اعلام کرده است که رییس جمهور غنی در شهر منچستر انگلستان با اعضای تیم ملی کرکت دیدار کرده است.

دفتر مطبوعاتی ارگ ریاست جمهوری در یک خبرنامه افزوده است، این دیدار صبح امروز سه‌شنبه(28جوزا) صورت گرفته و رئیس جمهور خطاب به اعضای تیم ملی کرکت، آنان را قهرمان خوانده است.

cricket 1

اقای غنی در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی کرکت در بازی امروزش با تیم انگلستان گفته است: “خوب درخشیدن و کسب موفقیت، اتحاد، اتفاق و هماهنگی شما در داخل میدان و همچنان بیرون از میدان، خیلی مهم می باشد و امیدوارم بازهم برای ملت افتخار کسب نمایید”.

این دیدار در حالی صورت می گیرد که تیم ملی کرکت افغانستان در چهار بازی گذشته جام جهانی 2019 انگلستان نتوانسته به پیروزی برسد. شکست های متواتر تیم ملی کرکت در جام جهانی با انتقادات شدید شهروندان و آگاهان ورزشی در داخل و خارج از کشور نیز روبرو شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان