جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

انگلستان 130 میلیون پوند به افغانستان کمک می‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

هم‌زمان با سفر رییس‌جمهور به انگلستان، ریاست جمهوری اعلام کرده که قرار است این کشور 130 میلیون پوند به افغانستان کمک کند.

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری امروز دوشنبه(27جوزا) با نشر یک خبرنامه گفته است، رییس‌جمهور غنی در دومین روز سفرش به انگلستان، با روری ستیوارت، وزیر توسعه بین‌المللی این کشور دیدار کرده و دو طرف در رابطه به اتصال منطقه‌ای، توسعه و همکاری‌های بشری گفتگو کرده‌اند.

photo_2019-06-17_15-53-24

در این خبرنامه آمده است که آقای غنی در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری‌های دوامدار انگلستان با افغانستان، گفته است که افغانستان به ‌خاطر توسعه اتصال منطقه‌ای، به همکاری و تشریک تجارب کشورهای توسعه یافته به خصوص انگلستان نیاز دارد.

وی هم‌چنان از انگلستان خواسته به منظور تأمین شفافیت در انتخابات ریاست جمهوری آینده، به حیث ناظر بین‌المللی از این روند نظارت کند.

در این دیدار، روری ستیوارت ضمن اطمینان از همکاری همه‌جانبه کشورش در عرصه اتصال منطقه‌ای افغانستان، تاکید کرده که انگلستان بر علاوه تعهدات کمک‌های بشری در بروکسل، ۱۳۰ میلیون پوند دیگر نیز به افغانستان کمک خواهد کرد.

این در حالی است که رییس‌جمهور غنی روز گذشته(یک‌شنبه، 26 جوزا) به دعوت رسمی کشور انگلستان و در رأس یک هیات عالی‌رتبه دولتی، به لندن سفر کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان