جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

کمیسیون انتخابات: از ۴۵۸ مرکز ثبت‌نام در ۳۳ ولایت، ۴۱۷ مرکز فعال است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس کمیسیون مستقل انتخابات می‌گوید، از ۴۵۸ مرکز ثبت‌نام تقویتی رأی‌دهندگان در ۳۳ ولایت کشور، ۴۱۷ مرکز آن فعال و ۴1 مرکز دیگر به ‌دلیل نرسیدن مواد حساس انتخاباتی و مشکلات امنیتی، غیرفعال است.

IEC 1

خانم حواعلم نورستانی امروز دوشنبه(27جوزا) در نشست خبری “هماهنگی جندر پیرامون مشارکت موثر زنان در روند ثبت‌نام تقویتی رأی‌دهندگان” در کابل گفت، بیش از ۴۰۰ هزار نفر تاکنون در روند ثبت‌نام تقویتی رأی‌دهندگان در 33 ولایت ثبت‌نام کرده‌اند.

او افزود، همچنان از آغاز روند ثبت‌نام سراسری رأی‌دهندگان در ولایت غزنی، در مجموع دو هزار و ۵۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از آن جمله، یک هزار و ۴۱۴ نفرشان مرد، ۶۶۲ نفر زن و یک نفر دیگر کوچی اند.

به گفته رییس کمیسیون مستقل انتخابات، از ۲۴۷ مرکز ثبت‌نام رأی‌دهندگان در ولایت غزنی، ۱۰۴ مرکز فعال و ۱۴۳ مرکز دیگر غیرفعال است که اجازه باز شدن ۱۴ مرکز آن از سوی ریاست معارف غزنی داده نشده و دو مرکز دیگر نیز از سوی متنفذین روستاها مسدود شده است.

این در حالی است که روند ثبت‌نام تقویتی رأی‌دهندگان انتخابات ریاست‌جمهوری در ۳۳ ولایت و روند ثبت‌نام سراسری رأی‌دهندگان در ولایت غزنی، به تاریخ ۱۸ جوزا آغاز شده و قرار است الی 8 سرطان سال جاری ادامه یابد.

هم‌چنان روز گذشته یازده رئیس دفاتر ولایتی و دفتر مرکزی کمیسیون مستقل انتخابات معرفی شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان