جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دادستانی کل: ادعای فساد اخلاقی در ریاست جمهوری در حضور علما، رسانه‌ها و نهادهای مدنی بررسی می‌شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دادستانی کل می‌گوید ادعای جنرال حبیب‌الله احمدزی در مورد فساد اخلاقی در ارگ ریاست جمهوری در حضور نمایندگان شورای سراسری علمای افغانستان، رسانه‌ها، شبکه زنان افغان، نهادهای مدنی و دیده‌بان شفافیت بررسی می‌شود.

دادستانی کل امروز یک‌شنبه(26جوزا) در یک خبرنامه گفته است، به تاریخ ۲۳جوزا در یک نامه رسمی از شورای سراسری علمای افغانستان، رسانه‌ها، شبکه زنان افغان، نهادهای مدنی و دیده‌بان شفافیت خواسته است تا نماینده‌های‌شان را برای اکمال پروسه تحقیق در مورد ادعاهای جنرال احمدزی به این اداره معرفی نمایند.

dadsetani

دادستانی کل افزوده است، در این نامه این اداره یک کمیته با حضور دادستانان حرفه‌ای را برای بررسی این قضیه توظیف کرده تا در پرتو احکام قوانین و با در نظرداشت صلاحیت‌های قانونی، با کمال بی‌طرفی، اسناد، مدارک و شواهد را مبنی بر اثبات اتهامات وارد شده از سوی جنرال حبیب‌الله احمد‌زی، مطالبه و با امانت‌داری، تحقیقات قضیه را به اکمال برساند.

بر اساس این خبرنامه، دادستانی کل تصمیم گرفته است تا به منظور تأمین شفافیت پروسه تحقیق و اطمینان خاطر مردم افغانستان، تحقیقات را در حضور نمایندگان شورای سراسری علما، رسانه‌ها، شبکه زنان افغان، جامعه مدنی و دیده‌بان شفافیت انجام داده و عدالت را تطبیق نماید.

این در حالی است که پیش از این ادعای جنرال حبیب‌الله احمدزی در مورد فساد اخلاقی در ارگ ریاست جمهوری، توسط یک نامه از سوی معاونت پالیسی، نظارت و بررسی ریاست عمومی دفتر ریاست جمهوری، به منظور تحقیق و بررسی اتهامات، به دادستانی کل فرستاده شده بود.

پیش از این نیز این اداره حکم جلب آقای احمدزی را به دلیل این که تاکنون اسنادی از سوی او به دادستانی سپرده نشده، صادر کرده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان