جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

عبدالله: کوشش برای انتخابات به معنای نادیده گرفتن پروسه صلح نیست

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

abdullahرییس اجرایی حکومت می‌گوید که کوشش برای انتخابات به معنای نادیده گرفتن پروسه صلح نیست، زیرا مانع اصلی برای تحقق صلح، طالبان است و ما نمی‌توانیم به امید رفع موانع باشیم و انتخابات را معطل بسازیم.

دکتر عبدالله عبدالله که امروز چهارشنبه (22جوزا) در‌ برنامه روز جهانی مادر سخن می‌گفت، افزود: “پیشبرد پروسه صلح به معنای این نیست که از انتخابات بگذریم. این پروسه‌ای است که مردم افغانستان به آن تعهد دارند و آماد‌گی‌ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گرفته شده است”.

او اضافه کرد، کمیسیون مستقل انتخابات زمینه را برای ثبت‌نام تقویتی فراهم ساخته و اشتراک در این پروسه، اولین گام در راستای موفقیت انتخابات ریاست جمهوری است.

عبدالله تاکید کرد: “از مردم افغانستان توقع داریم که این پروسه را موفق بسازند و همچنان کمیسیون مستقل انتخابات با حفظ استقلالیت خویش، کارها را پیش ببرد تا شاهد تغییر و تحول در نتایج انتخابات برای آینده بهتر کشورمان باشیم.”

وی افزود، اگر شبی قبل از انتخابات و فردای انتخابات زمینه‌ی برای تامین صلحی مورد قبول مردم افغانستان مساعد شود، مردم از آن استقبال خواهند کرد، اما یک لحظه و یک روز غفلت در این مورد را نمی‌پذیرند.

به گفته رییس اجرایی حکومت، برای همه و اکثریت مردم افغانستان صلح یک اولویت جدی است و در هر صورت، باید کوشش همه‌ی ما برای رفع موانع باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان