جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

استقبال سفارت امریکا در کابل از تصمیم فیفا درباره کرام‌الدین کریم

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سفیر امریکا در کابل می گوید که از تصمیم فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) در مورد اتهام‌های مطرح شده پیرامون کرام‌الدین کریم، رییس پیشین فدراسیون فوتبال افغانستان مبنی بر آزار و اذیت بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان کشور استقبال می‌کند.

3000507

جان بس امروز یک‌شنبه(19جوزا) در صفحه توییترش نگاشته است: “از تصمیم فیفا در برابر عمل‌کرد کرام‌الدین کریم، رییس فدارسیون فوتبال افغانستان مبنی بر آزار و اذیت بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان استقبال می‌کنیم.”

او از حکومت افغانستان نیز خواسته که تا بررسی این پرونده را تکمیل و عدالت را تأمین نماید. سفیر امریکا تأکید کرده که زنان باید حمایت شوند و برای‌شان فضای مصون کاری، خالی از هرگونه تبعیض و بدرفتاری مهیا شود.

فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) اعلام کرده که آقای کریم طی سال‌های 2013 تا 2018 به صورت متداوم 5 فوتبالیست دختر را مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی قرار داده و بر اساس ماده 23 قانون حفاظت از سلامت جسمی و روحی، توسط کمیته اخلاقی فیفا از تمام فعالیت‌های مربوط به فوتبال(اداری، ورزشی و یا هر چیز دیگر) در سطح ملی و بین‌المللی محروم شده و نیز جریمه نقدی به مبلغ یک میلیون فرانک سوئیس علیه او اعمال شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان