جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تکمیلی/ آمار تلفات انفجار امروز کابل به دو کشته و 24 زخمی افزایش یافت

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مسوولین صحی افغانستان می‌گویند که در انفجارهای پی‌هم امروز یک‌شنبه(12 جوزا) در کابل، دو تن کشته و 24 تن دیگر زخمی شده‌اند.

Developing-e1551855825678

وحیدالله مایار، سخنگوی وزارت صحت عامه گفته است که در نتیجه سه انفجار پی‌هم امروز در جاده حفیظ‌الله امین از مربوطات حوزه پنجم امنیتی پولیس شهر کابل، 2 تن کشته و 24 تن دیگر زخمی شده‌اند.

این انفجارها نخست موتر نوع کاستر حامل دانشجویان و کارمندان دانشگاه تعلیم و تربیت برهان‌الدین ربانی را هدف قرار داد و پس از آن نیز دو انفجار دیگر ناشی از جاسازی مواد انفجاری در ساحه انفجار کرد.

این دومین انفجاری است که در چند روز اخیر دانشجویان را مورد هدف قرار داده است.

در همین حال داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت در واکنش به این انفجارها گفته است: “تروریستان كوردل و سياه‌كار كه از جاده انسانيت و اسلاميت نگذشته‌اند”.

آقای عبدالله تاکید کرده است که “يگانه راه مقابله با گروه‌هاى جنايت كار و مزدور، ايستادن مردم در صف واحد و كمك به نیروهای شجاع امنیتی براى دفاع از زن و مرد، خورد و بزرگ و استقلال كشور است”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان