جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

سفر سرپرست وزارت دفاع به ولایت غزنی به منظور بررسی وضعیت امنیتی این ولایت

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی غزنی می‌گویند که اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع در رأس یک هیأت بلندپایه امنیتی به منظور بررسی وضعیت امنیتی این ولایت، به غزنی سفر کرده است.

photo_2019-05-31_16-34-18

دفتر رسانه های ولایت غزنی امروز شنبه(11ثور) با نشر یک خبرنامه گفته است که اسدالله خالد در رأس یک هیأت امنیتی با حضور فرمانده نیروهای حمایت قاطع در زون جنوب کشور، به هدف ارزیابی وضع امنیتی، چگونگی پیشرفت عملیات خالد در غزنی و تشخیص نقاط ضعف و قوت به غزنی سفر کرده است.

آقای خالد در این سفر در یک کنفرانس مشترک خبری با والی غزنی، به مردم این ولایت اطمینان داده که در آینده نزدیک شاهد برقراری امنیت بهتر در سرتاسر غزنی و راه‌های مواصلاتی ولسوالی‌ها و شاهراه‌ها خواهند بود.

او وعده سپرده که اقدامات لازم برای پس‌گیری ولسوالی‌هایی که در دست حکومت نیست، روی دست گرفته خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان