جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دیدار مقام های ارشد امنیتی افغانستان با رییس ستاد ارتش پاکستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دفتر شورای امنیت ملی افغانستان می گوید، حمدالله محب، مشاور امنیت ملی رییس جمهوری افغانستان و مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله که روز گذشته(سه شنبه، ۷ جوزا) به پاکستان سفر کرده اند، با رییس ستاد ارتش این کشور در مورد روند صلح افغانستان و همکاری دو کشور در زمینه‌ی مبارزه با تروریزم گفت‌وگو کرده اند.

NSA

این دفتر  در صفحه توییتر اش نگاشته است که هیأت بلندپایه افغانستان به ریاست آقای محب در دیدار با جنرال قمرجاوید باجوه در مورد موضوعات مختلف از جمله روند صلح افغانستان، همکاری دو کشور در زمینه‌ی مبارزه با تروریزم و اتصال منطقه ای گفت‌وگو کرده است.

پیش از این سخنگوی شورای امنیت ملی افغانستان گفته بود که سفر حمدالله محب به پاکستان، به دعوت جنرال قمر جاوید باجوه، رییس ستاد مشترک ارتش این کشور صورت گرفته است.

گفته شده افغانستان در این سفر لیستی از پناهگاه های امن طالبان در خاک پاکستان را در اختیار این کشور قرار داده و خواستار برچیدن آن ها خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان