دادستانی کل از تشکیل هیئتی برای بررسی ادعای ترویج فحشا در ارگ خبر داد

توسطروایت زنده

خرداد ۷, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

داستانی کل می گوید موضوع ادعای جنرال حبیب الله احمدزی، مشاور پیشین امنیت خاص ریاست جمهوری، به این اداره رسیده و برای بررسی آن یک هییت تعیین شده است.

jamshed-rasuli

جمشید رسولی سخنگوی دادستانی کل امروز سه شنبه (7جوزا) در یک نشست خبری گفت که موضوع ادعای جنرال حبیب الله احمدزی، مشاور پیشین امنیت خاص ریاست جمهوری، در  مورد صحبت های که اخیراً با رسانه ها مطرح کرده به منظور بررسی قانونی از طرف معاونت پالیسی، نظارت و بررسی ریاست عمومی دفتر رییس جمهوری به دادستانی کل فرستاده شده است.

رسولی تاکید کرد که دادستانی‌کل هییتی را برای بررسی این قضیه تعیین کرده و این هییت به منظور تکمیل تحقیقات شان در یک نامۀ رسمی از جنرال حبیب الله احمدزی خواسته تا روز پنجشنبه هفته جاری تمام اسناد، و مدارک دست داشته اش را ارائه نماید.

حبیب‌الله احمدزی، مشاور پیشین امنیتی ریاست جمهوری، در گفتگو با یک تلویزیون خصوصی حلقات مشخصی را در ارگ به ترویج سیستماتیک فحشا و هم‌چنان توزیع پول به نامزدان انتخابات پارلمانی برای نفوذ حکومت در مجلس نمایند‌گان متهم کرده بود.

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت نیز در جلسه شورای وزیران افغانستان خواهان بررسی مستقلانه و بی‌طرفانه‌ی این اتهام‌ها شده ابراز تأسف نموده بود که چنین سروصدها و  مسایل می‌تواند وجود داشته باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *