جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

غنی: برای جلوگیری از ورود قاچاقی تولیدات خارجی در افغانستان پنج مرکز ایجاد می شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور غنی می گوید به هدف جلوگیری از تولیدات خارجی که به شکل قاچاق وارد افغانستان می شود، پنج مرکز در نقاط مختلف کشور ایجاد می شود.

آقای غنی که شام روز گذشته در ضیافت افطاری با صنعت کاران کشور صحبت می کرد از آنها خواست که دولت را شریک خود بدانند.

arg

رئیس جمهور ضمن تاکید بر کنترول گمرکات گفته است که کرایه و اجاره زمین در طرزالعمل جدید داخل شده و تمام املاک دولتی به وزارت شهرسازی تعلق گرفته است.

او با تاکید بر هماهنگی بیشتر میان دولت و سکتور خصوصی به ویژه مخابرات، بانکداری و رسانه ها افزوده است دراین عرصه ها به تحرک بیشتر نیاز است تا تهداب مشارکت گذاشته شود.

پیش‌تر از این وزارت صنعت و تجارت اعلام کرده بود که رشد صنعت در افغانستان در سال گذشته به ۸ درصد رسیده و هم‌چنان میزان صادرات کشور نیز افزایش یافته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان