جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

بحرین از شهروندانش خواست ایران و عراق را ترک کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت خارجه بحرین از شهروندان خود خواسته است تا به عراق و ایران سفر نکنند و نیز توصیه کرده که برای حفظ امنیت شان ایران و عراق را ترک کنند.

Bahrain

وزارت خارجه بحرین روز گذشته با نشر یک بیانیه گفته است که “دولت بحرین از همه شهروندانی که در ایران و عراق هستند می‌خواهد که هر چه زودتر ایران و عراق را ترک کنند. این تصمیم برای حفظ سلامتی و محافظت از جان شهروندان بحرینی اتخاذ شده است.”

در بیانیه وزارت امور خارجه امده است با توجه به شرایط نامساعد منطقه، تحولات و تهدیدات خطرناک برای مراقبت از سلامتی شهروندان بحرین از آنها خواسته شده که در حال حاضر به ایران و جمهوری عراق سفر نکنند.

این درحالی است که با شدت گرفتن تنش میان امریکا و ایران ایالات متحده امریکا نیز از کارمندان غیر ضروری سفارت اش در عراق خواسته بود آن کشور را ترک کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان