جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

قرار است 120 هزار سرباز امریکایی برای مقابله با تهدیدات ایران به خاورمیانه اعزام شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

بر اساس گزارش ها در پی افزایش تنش‌ها میان واشنگتن و تهران قرار است آمریکا ۱۲۰ هزار سرباز برای مقابله با تهدیدات ایران به خاورمیانه اعزام کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز دولت امریکا دو تهدید را از سوی ایران و سازمان‌های نظامی وابسته به آن جدی گرفته و احتمال دارد برای مقابله با این تهدیدات ۱۲۰ هزار سرباز به خاورمیانه بفرستد.

usa

در این گزارش آمده است که یکی از این تهدیدات، احتمال حمله دولت ایران و یا گروه‌های نیابتی وابسته به آن به سربازان امریکایی و نهادهای وابسته به امریکا در منطقه است و تهدید دوم نیز  احتمال از سرگیری تلاش‌ها برای تولید سلاح هسته‌ای ایران می باشد.

پاتریک شاناهان، سرپرست وزارت دفاع امریکا، چندی قبل در دیدار با دونالد ترامپ این گزینه نظامی را با او در میان گذاشته است.

ارسال ناو هواپیمابر “یو‌اس‌اس آبراهام لینکلن” برای پیوستن به ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین و ارسال ناو «یواس‌اس آرلینگتون»که برای حملات خاکی آبی به منطقه خاورمیانه اعزام شده، از اولین اقدامات پیش گیرانه امریکا علیه تحرکات ایران در منطقه به حساب می آید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان