جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

شورای نامزدان ریاست جمهوری طرح دو گزینه ای «سرپرست حکومت» را اعلام کردند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

شورای نامزدان ریاست جمهوری در نشست با تأکید بر پایان کار حکومت وحدت ملی در اول جوزای سال جاری  طرح دو گزینه ای “سرپرست حکومت” را اعلان کردند.

شورای نامزدان ریاست جمهوری در گزینه اول گفته اند که اگر رئیس جمهورِ فعلی با معاونان اش از کاندیداتوری خود برای ریاست جمهوری انصراف دهد، می تواند به عنوانِ “سرپرست حکومت”، سر از اول جوزای ۱۳۹۸ کار خویش را ادامه دهند.

afg elections

این شورا تاکید کرده اند اگر گزینه اول محقق نشد در گزینه دوم کاندیدان ریاست جمهوری و شخصیت های واجد شرایطِ قانونی، مستقل، متعهد که از جانب احزاب سیاسی و نهاد های مدنی ثبت شده در وزارت عدلیه معرفی می شوند، می توانند خود را برای احرازِ پُست سرپرستی حکومت کاندیدا نمایند، و نیز رییس جمهور فعلی نمیتواند به سرپرستی حکومت کاندیدا شود.

آنها هشدار داده اند اگر رهبران حکومت وحدت ملی بخواهند در تقابل با قانون اساسی و منافع علیای کشور به صورت غیرِ قانونی بعد از اول جوزای ۱۳۹۸ به کار خویش ادامه دهند، عواقبِ ناشی از این اقدام غیر قانونی به دوش خودِ آنها و مسئولین درجه اول نهاد های دولتی است.

شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرده اند که حق خود می داند که از هر مکانیزم حقوقی و سیاسی در سطح ملی و بین المللی بهره بجوید تا با اقداماتِ لازم مانع تدوام این حکومتِ که آن ها فاقد مشروعیت خوانده، شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان