جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

عبدالله: اصرار گروه طالبان بر جنگ مانع گام های اساسی روند صلح شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت می‌گوید اصرار گروه طالبان بر ادامه‌ی جنگ سبب شده است که تا کنون گام‌های اساسی در راستای تأمین صلح در کشور برداشته نشود.

ce afg

آقای عبدالله امروز دوشنبه (23ثور) در نشست شورای وزیران گفت که توقع مردم افغانستان این بود که در ماه رمضان آتش ‌بس داشته باشند اما به گفته او تا بحال طالبان موافقه نکرده و به جنگ ادامه دادند.

او با بیان این که حکومت به برگزاری یک انتخابات شفاف و عادلانه متعهد است افزود هنوز هم تشویش‌هایی نزد نامزدان انتخابات ریاست‌جمهوری در مورد شفافیت و استفاده از امکانات دولتی در کمپین‌های انتخاباتی وجود دارد.

آقای عبدالله تاکید کرد که یک بخش از تشویش ها در مورد شفافیت انتخابات با ارائه‌ی طرح استفاده از سیستم بایومتریک از سوی کمیسیون مستقل انتخابات قابل حل خواهد بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان