جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

دیدار دستیار معاون وزیر خارجه آمریکا از افغانستان / مصالحه و انتخابات محور گفتگوها با رهبران حکومت وحدت ملی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دستیار معاون وزیر امور خارجه امریکا در دیدار با سران حکومت وحدت ملی با تاکید بر این که امریکا به کمک‌ها و حضور درازمدت خود در کنار مردم افغانستان ادامه می‌دهد در مورد اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در زمان تعیین شده نیز گفتگو کرده است.

ارگ ریاست جمهوری گفته که پیشرفت ها در پروسه صلح افغانستان، نتایج و برگزاری لویه جرگه مشورتی صلح و اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در زمان تعیین شده از جمله محورهای گفتگوهای رئیس جمهور غنی و خانم ویلز بوده است.

usa arg

در همین حال رییس اجرایی نیز در ملاقات با خانم ویلز تصویر روشنی از وضعیت سیاسی-امنیتی افغانستان ارایه کرده و بر تعهد حکومت و مردم افغانستان برای دست‌یافتن به صلح دایمی و عادلانه و برگزاری انتخابات شفاف و با اعتبار تأکید نموده است.

خانم ویلز در صحبت‌های خود گفته است که در جریان اقامت خود در کابل با مقامات حکومت افغانستان در مورد بازنگری کمک‌های ملکی ایالات متحده برای حکومت‌داری خوب و دست‌ یافتن به خودکفایی گفتگو می کند.

خانم ویلز همچنان افزوده است که ایالات متحده امریکا تلاش می‌کند تا صلح عادلانه و دایمی در افغانستان از طریق مذاکرات همه شمول به دست آید.

دستیار معاون وزارت خارجه ایالات متحده امریکا همچنان تعهد حکومت خود را برای کمک به انتخابات سراسری و با اعتبار در افغانستان ابراز داشته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان