جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

رییس اجرایی افغانستان جرگه مشورتی صلح را بدون دستاورد جدید خواند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

عبدالله عبدالله،‌ رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی گفته است برگزاری لویه جرگه مشورتی صلح با وجود تحمیل هزینه سنگین مالی بر مردم و ایجاد چند روز توقف در فعالیت‌های اقتصادی و دولتی، دستاورد جدیدی برای کشور نداشته است.

abdullah ab

آقای عبدالله در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرگزاری آناتولی گفته است که لویه جرگه مشورتی صلح باید پس از توافق صلح برگزار می‌شد و در مورد مفاد قطع‌نامه لویه جرگه، در جلسه شورای مصالحه نیز بحث شده و در مورد آن تصامیمی گرفته شده بود. او گفته که در قطع‌نامه لویه جرگه نکات جدیدی دیده نمی‌شود.

او تاکید کرده که مردم افغانستان خواهان صلح می باشند اما گفته که آنها نمی‌خواهند به دوره حاکمیت طالبان بازگردند.

آقای عبدالله با بیان اینکه از دفتر نمایندگی طالبان در دوحه سوءاستفاده شده افزوده است که این موضوع با دولت قطر نیز از سوی افغانستان شریک شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان