جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان جرگه مشورتی صلح را کمپاین قبل از وقت خواند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان به رهبری محمد محقق معاون ریاست اجرایی جرگه مشورتی صلح را فرمایشی، سفارشی و کمپاین انتخاباتی قبل از موعد یک تکت خاص انتخاباتی خوانده و آن را فریب و انحراف افکار عمومی دانسته است.

mohqeq

این حزب با نشر یک اعلامیه تلاش های هفته های اخیر برای برگزاری این جرگه را یک جانبه و از سوی تیم وابسته به ارگ خوانده و اهداف آن را زیرسوال برده است.

در اعلامیه حزب وحدت مردم آمده که جرگه مشورتی صلح ماهیت عنعنوی ندارد و تاکید شده که در این زمینه با جریان های مطرح سیاسی مشورت صورت نگرفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان