جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

تاکید اشرف غنی بر دیدگاه شورای ملی در روند صلح افغانستان / تعیین ضرب العجل برای اعلان نتایج انتخابات کابل

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

محمد اشرف غنی رییس‌جمهور افغانستان گفته که صلح نیاز اولیه کشورش است و “هیچ معامله و مذاکره‌ای که کارت سبز پارلمان را با خود نداشته باشد، صورت نخواهد گرفت.”

آقای غنی روز گذشته در افتتاح دور هفدهم شورای ملی بیان داشته که حکومت به استقلال نهادها احترام دارد و در امور آن‌ها دخالتی نمی کند.

او جای خالی وکلای ولایت کابل را قابل قبول ندانسته و افزوده که این خلا با تعیین ضرب‌الاجل معین به‌خاطر اعلان نتایج نهایی انتخابات کابل، پر گردد.

آقای غنی خطاب به نمایندگان مجلس گفت که آن ها با دسترسی به تمام اسناد دولتی، می‌توانند اولویت‌های ملی و محلی را تفکیک نموده و با همدلی باقوه اجرایی، نظارت بر عملکرد حکومت را به یک پروسۀ ملی و هدفمند تبدیل نمایند.

رییس جمهور مداخله مستقیم کشورهای بیرونی را در افغانستان دلیل عمده جنگ در کشور خوانده از روند اصلاحات و تقویت نیروهای دفاعی و امنیتی خبر داده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان