جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

43 پروژه جدید معدن کاری برای سرمایه گذاری خصوصی در افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

نرگس نهان سرپرست وزارت معادن و پطرولیم در مجمع سرمایه گذاری معادن افغانستان اعلان کرده که 43 پروژه بزرگ و کوچک معدنکاری برای سرمایه گذاری و توسعه بخش خصوصی موجود می باشد.

او در جریان صحبت هایش در اجلاس سرمایه گذاری که در دبی برگزار شده بود گفته است که 14 فرصت جدید برای سرمایه گذاران بین المللی وجود دارد.

nargis nihan

خانم نهان تاکید کرده که “برای اولین بار افغانستان فرصت های سرمایه گذاران بین المللی را برای پیشنهاد پروژه های یاقوت، زمرد و لاجورد فراهم می کند. بسیاری از معادن مانند سنگ مرمر، تراورتن و سیمان که برای مناقصه انتخاب شده اند، تقاضای بازار داخلی و منطقه ای قوی دارد. و موارد دیگر، مانند طلا، مس، سنگ آهن، سنگ مرمر و نفت و گاز بازارهای بین المللی دارد.”

نهان افزوده که دولت افغانستان تلاش کرده تا قانون و مقررات شفاف جدید را در بخش معدن آماده کند.

 او گفت که: “من افتخار می کنم که اعلام کنم در بخش معادن، افغانستان برای تجارت باز است.”

این پروژه ها شامل چندین نوع معدن می شود و در 16 ولایت افغانستان قرار دارد. حدود 100 میلیون دلار قرار است برای بررسی های اولیه، اکتشاف و ارزیابی این پروژه در 12 ماه آینده مصرف شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان