جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

شبکه 19 نفری شورشیان طالبان در ولایت قندهار منهدم شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های امنیتی از بازداشت 19 تن از شورشیان گروه طالبان به شمول سه فرمانده آنان در ولایت قندهار خبر داده اند.

ریاست عمومی امینت ملی امروز شنبه (24حمل) با نشر یک خبرنامه گفته که نیروهای قطعات خاص این ریاست این شبکه را از مربوطات ولایت کندهار بازداشت نموده اند.

kandahar NDS

در خبرنامه ریاست امنیت ملی آمده است که فرماندهان بازداشته به نام های نورالله مشهور به ابوظهر، فاتح و حمیدالله مشهور به ثاقب فرمانده قطعه سرخ طالبان در زابل همراه با یک جمع 16 نفری دیگر از ولایت قندهار بازداشت شده اند.

به گفته ریاست امنیت ملی بازداشت شدگان در مربوطات ولایات کندهار، زابل و لوگر مصروف فعالیت های تخریبی و تروریستی بودند که با استفاده از فصل سرما جهت فراگیری تعلیمات نظامی و اخذ دستور از شورای کویته و رهبری گروه طالبان به آنسوی خط دیورند رفته بودند. آنان حین بازگشت به دست نیروهای این ریاست افتاده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان