جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

زاخیلوال: وزارت انرژی و آب ۲۵۱ پروژه را به بهره بردارى سپرده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

الماس باور زاخیلوال معین مالی واداری وزارت انرژی و آب می گوید این وزارت در بخش مدیریت منابع آبى که شامل اعمار بندها، کانال هاى آبیارى، تحکیم سواحل دریاها و پروژه هاى حفظ و مراقبت تأسیسات آب می گردد، ۲۵۱ پروژه را تکمیل و به بهره بردارى سپرده است.

آقای زاخیلوال امروز پنجشنبه (22حمل) در یک نشست خبری در کابل گفت که وزارت انرژی و آب در سال ۱۳۹۷ در بخش تولید انرژى برق و انتقال انرژى برق، ۲۶ پروژه را تحت کار دارد و ۸ پروژه دیگر در این بخش، مراحل تدارکاتى خود را طى مى نماید.

MoEW

معین مالی واداری وزارت انرژی و آب افزود که این وزارت در بخش مدیریت منابع آبى که شامل اعمار بندها، کانال هاى آبیارى، تحکیم سواحل دریاها و پروژه هاى حفظ و مراقبت تأسیسات آب می گردد، ۲۵۱ پروژه را تکمیل و به بهره بردارى سپرده است. او گفته که از این پروژه ها بیش از ۱۴۶۵۶۷ خانواده به صورت مستقیم بهره مند شده اند.

او تصریح کرد که 126 پروژه دیگر شامل بندهاى بزرگ و کوچک، پروژه هاى حفظ ومراقبتى و تحکیم کارى سواحل و بازسازى کانال ها، سروی، دیزاین، طی مراحل تدارکاتی وکار عملی آن آغاز گردیده است.

به گفته زاخیلوال ۵ پروژه بزرگ زیر بنایی زیر کار قرار دارد و لایحه وظایف مطالعات دیزاین تفصیلی ۸ بند دیگر نیز تکمیل شده وبرای سال ۱۳۹۸ طی مراحل تدارکاتی قرار دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان