جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

شش سرباز پولیس در ولایت بادغیس ناپدید شده اند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی از ناپدید شدن شش سرباز پولیس در ولسوالی مقر ولایت بادغیس خبر داده اند.

جمشید شهابی سخنگوی والی بادغیس امروز پنج شنبه (22حمل) در صحبت به خبرنامه گفت که این سربازان از شب گذشته تا کنون ناپدید هستند. به گفته آقای شهابی پس از آن که پاسگاه آنان در منطقه چهل گزی ولسوالی مقر مورد حمله گروهی شورشیان قرار گرفته و جنگ برای ساعت ها جریان داشته، این سربازان ناپدید شده اند. آقای شهابی تصریح کرد که این پاسگاه نیز سقوط نموده است.

police-

شهابی افزود “در این درگیری شش تن از نیروهای امنیتی پولیس ملی همراه تسلیحات دست داشته شان ناپدید هستند و تلاش ها جریان دارد تا سرنوشت این شش سرباز مشخص شود که اسیر شده اند یا مخفی اند.”

به گفته سخنگوی والی بادغیس بعد از رسیدن نیروهای کمکی شورشیان از ساحه  عقب زده شده اند.

در همین حال محمد ناصر نظری عضو شورای ولایتی بادغیس نیز به خبرنامه گفت که پرسول یک پاسگاه نیروهای پولیس به فرماندهی “شریف” شب گذشته با تمام امکانات شان در ولسوالی مقر این ولایت به گروه طالبان پیوسته اند.

نظری در ادامه افزود تعداد پرسونل این پاسگاه به تعداد 10 الی 15 نفر بودند، که همه آنها به گروه طالبان پیوسته اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان