جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

طرح جدید وزارت معارف برای دانشجویان دانشگاه تعلیم وتربیه

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت معارف طرح تازه ای را روی دست گرفته که بر اساس آن، برای دانشجویان دانشگاه تعلیم و تربیه زمینه کار عملی سه ساله فراهم می گردد.

نوریه نزهت، سخنگوی وزارت معارف گفته که این طرح در تفاهم با وزارت تحصیلات عالی تدوین شده و بر اساس آن دانشجویان این دانشگاه در سال دوم تحصیلی شان به عنوان کارآموز جذب معارف می شوند و پس از سپری شدن یکسال از دوره کار آموزی، می توانند همزمان با ادامه تحصیل به شکل رضاکار در مکاتب تدریس نمایند.

Nooria-Nazhat

نزهت افزود که هر دانشجوی علاقمند به این برنامه می تواند با پایان دوره تحصیلی خود، تجربه کاری سه ساله کسب کند.

محصلانی که این برنامه را موفقانه سپری می نمایند به عنوان کاندیدان ریزرف برای استخدام در بست های رسمی معلمی، درنظر گرفته می شوند.

نزهت همچنان گفت کسب تجربه کاری و آموزش شیوه های تدریس به گونه عملی برای دانشجویان دانشگاه تعلیم وتربیه کمک می کند تا آنان در امتحان های معلمی، نمرات قناعت بخش حاصل نمایند.

وزارت معارف رفع کمبود معلم و فراهم سازی زمینه یادگیری عملی شیوه‌های تدریس برای محصلان علاقمند به خدمت معلمی در معارف، از مزایای عمده این طرح عنوان کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان