جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزیرمهاجرین: با تحقق صلح حدود 2 میلیون مهاجر بر خواهند گشت

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سیدحسین عالمی بلخی، وزیر امور مهاجرین می‌گوید که با تحقق صلح در افغانستان، حدود دو میلیون مهاجر به کشور بر خواهند گشت.

عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین امروز یک‌شنبه (18حمل) در دیدار با خانم کری دنوِر رئیس بخش مهاجرت سفارت امریکادر کابل گفت که پیش‌بینی‌ها در این وزارت بیانگر آنست که با تحقق صلح در افغانستان، حدود دو میلیون مهاجر افغان از کشورهای میزبان بر خواهند گشت.

وزیر امور مهاجرین در ادامه افزود که این وزارت پلانی را برای مدیریت برگشت کنندگان نهایی ساخته و به سفارت امریکا پیشنهاد می‌نماید که یک بودجه اختصاصی برای استقبال از این رقم بلند برگشت کنندگان در نظر داشته باشد.

خانم کری دنور با استقبال از پیشنهاد وزارت امور مهاجرین در عرصه کمک به برگشت کنندگان احتمالی بعد از تحقق صلح، تعهد نمود که این موضوع را با واشنگتن درمیان گذاشته از مسئولین خواهان همکاری می گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان