جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

چهره‌های منتخب مجلس نمایندگان افغانستان (14)؛ مسیر زندگی 4 نماینده از ولایات هرات، غور و بادغیس

خواندن 3 دقیقه
1
(1)

حمید الله حنیف از ولایت هرات

حمیدالله حنیف در سال 1358 در ولایت هرات بدنیا آمده است.

آقای حنیف در سال 1375 از مدرسه فخرالمدارس ولایت هرات فارغ شده و دو لیسانس دارد که لیسانس اول خود را در رشته شرعیات در سال 1380 در دانشگاه اسلام آباد، لیسانس دوم را در بخش ادبیات در سال 1385 در دانشگاه هرات و ماستری را در بخش حقوق جزا و جرم شناسی در سال 1396 در پیام نور کابل گرفته است.

از تجربه کاری آقای حنیف، استادی در انستیتوت مسلکی زراعت، استاد در دانشگاه های خصوصی، معاونیت اتحادیه های معلمین، مدیر مسوول عمومی موسسات تعلیمی خصوصی آینده سازان و آموزگار بخش میتودولوژی برای استادان ولایت هرات، غور و بادغیس می باشد.

آقای حنیف از قوم پشتون برخاسته و عضو احزاب سیاسی نمی باشد.

حمیدالله حنیف در مورد مشکلات مردم ولایت هرات به خبرنامه گفت: مشکلات مردم ولایت هرات ناامنی ها، بیکاری و فقر می باشد.

hamidullah hanif

گل زمان نایب از ولایت غور

گل زمان نایب در سال 1341 در ولایت غور بدنیا آمده است.

آقای نایب مکتب را در لیسه سلطان علاوالدین ولایت غور در سال 1365 تمام کرده و لیسانس را در سال 1394 در رشته حقوق از دانشگاه پیام نور گرفته است.

تجربه کاری آقای نایب، فعالیت در دستگاه دولت تا سال 1371، فعالیت در موسسات ملی و بین المللی و مسوول ولایتی برنامه همبستگی ملی و میثاق شهروندی در ولایت غور می باشد.

آقای نایب از قوم تاجیک برخاسته و عضو احزاب سیاسی نمی باشد.

گل زمان نایب در مورد مشکلات مردم ولایت غور به خبرنامه گفت: در ولایت غور سراسر مشکل است، سرک و برق وجود ندارد و راه ها صعب العبور است.

gul zaman naib

عثمانی از ولایت بادغیس

عبدالبصیر عثمانی در سال 1364 در ولایت بادغیس بدنیا آمده است.

آقای عثمانی مکتب را در لیسه حنظله بادغیسی در سال 1389 به پایان رسانده و لیسانس را در رشته حقوق و علوم سیاسی از دانشگاه خصوصی دعوت و ماستری را در رشته علوم سیاسی در سال 1396 از دانشگاه آزاد اسلامی در کابل گرفته است.

از فعالیت های آقای عثمانی، رییس انجمن جوانان بادغیس، معاون شورای مردمی ولایت بادغیس مقیم کابل و کارشناس در شورای وزیران می باشد.

آقای عثمانی از قوم تاجیک برخاسته و عضو احزاب سیاسی نمی باشد.

عبدالبصیر عثمانی در مورد مشکلات مردم ولایت بادغیس به خبرنامه گفت: مشکلات امنیتی در ولایت بادغیس زیاد است و فعلا هم در نقاط مختلف بادغیس جنگ جریان دارد و در ضمن بادغیس یک ولایت عقب مانده است که حکومت هیچ توجه ای به این ولایت نکرده است.

abdul basir

عطا محمد دهقانپور از ولایت غور

عطا محمد دهقانپور در سال 1330 در ولایت غور بدنیا آمده است.

آقای دهقانپور در سال 1358 از لیسه سلطان علاوالدین غوری فارغ شده و سال 1396 لیسانس خود را از رشته حقوق در پیام نور گرفته است.

از تجربه کاری آقای دهقانپور، فعالیت در قالب پولیس در دوران رژیم دکتر نجیب الله می باشد. او در عین حال  آموزگار بوده است.

آقای دهقانپور از قوم ایماق است و عضو احزاب سیاسی نمی باشد.

عطا محمد دهقانپور از مشکلات مردم ولایت غور به خبرنامه گفت: ولایت غور و دیگر ولایت های همجوارش مانند بادغیس و فاریاب بسیار ناامن است و همچنان مردم ولایت غور بسیار فقیر هستند و در دستگاه دولت یک والی، جنرال و قومندان ندارند و در این ولایت یک متر سرک پخته نیست و دانشگاه وجود ندارد فقط در ولایت غور یک موسسه تحصیلات عالی است.

atta mohammad dehqan por

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان