جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

واکنش افغانستان به نخست وزیر پاکستان؛ پیشنهاد عمران خان تخطی از قوانین بین المللی است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری افغانستان در واکنش به گفته های اخیر عمران خان صدراعظم پاکستان در باره تشکیل حکومت مؤقت در این کشور گفته که این اظهارات تخطی جدی از قوانین بین‌المللی می‌باشد.

arg

صمیم عارف معاون سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان روز گذشته جمعه (16حمل) در صفحه توییترش نگاشته که عمران خان صدراعظم پاکستان بار دیگر تشکیل حکومت موقت را در افغانستان پیشنهاد کرده و این تخطی جدی از قوانین بین‌المللی است.

معاون سخنگوی رئیس جمهور گفته که مهم نیست چی کسی در افغانستان به قدرت نشسته، پاکستان مخالف یک حکومت موثر وفعال در افغانستان است.

او افزوده که “پاکستان به تفکر بریتانیا قرن نوزدهم باز می گردد تا افغانستان را به ساحه نفوذ خود تبدیل کند.”

این در حالی است که عمران خان روز گذشته در منطقه جمرود ایالت خیبر پشتونخواه در یک جلسه مردمی بار دیگر گفته که تشکیل یک حکومت بی‌طرف که در افغانستان انتخابات را انجام بدهد و صلح را تأمین کند، مناسب می‌داند.

پیش از این نیز نخست وزیر پاکستان گفته بود که در افغانستان یک حکومت موقت تشکیل شود که این اظهارات او با واکنش تند حکومت افغانستان روبرو گردیده بود.

spokeperson of arg

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان