جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

نادر نادری: در سال مالی گذشته 30499 تن استخدام شده اند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

نادر نادری رئیس کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی می گوید این کمیسیون در سال مالی 1397 سی هزار 499 تن را استخدام کرده است.

نادرنادری که امروز سه شنبه (13حمل) در نشست خبری در کابل صحبت می کرد گفت که کمیسیون مستقل اداری و خدمات ملکی 98 درصد بودجه‌اش را به مصرف رسانیده که این یک رقم استثنایی است.

nader naderi

رئیس کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی افزود نزدیک به 11هزار تن به تازگی در بست‌های معلمی تعیین بست شده‌اند و همین اکنون از طریق تلفون‌های‌شان پیامک دریافت می‌کنند.

به گفته نادری 5 هزار 500 شهروند دیگر در بست‌های پنج و شش تا پایان ماه حمل تعیین بست می‌شوند.

او با بیان اینکه اولین بار است که بست‌های مستوفیت‌‌ها از طریق رقابت آزاد استخدام می‌شود، گفت که وزارت خارجه به اصلاحات متعهد شده و امیدواریم پروسۀ اصلاحات در این وزارت تسریع یابد.

نادری تاکید کرد که کمیسیون تا شش ماه آینده در هشت زون کشور مراکز امتحان کامپیوتری را ایجاد می‌کند. به گفته او با ایجاد این مراکز، شفافیت کامل در پروسۀ استخدام به وجود می‌آید.

رئیس کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی اضافه کرد که برای ارج‌گزاری به فداکاری‌های قوای مسلح برای هر منصوب که  به خاطر جراحت ترک وظیفۀ نظامی می‌کند، در صورت داشتن لیسانس و اشتراک در رقابت بست خدمات ملکی، یک سال تجربۀ کاری و پنج نمره امتیازی در نظر گرفته می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان