جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

رئیس اجراییه: تشکیل حکومت موقت به سود نیست

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی می گوید تشکیل حکومت موقت برای یک هدف موقت به سود مردم افغانستان نیست و در این زمینه، بحثی صورت نگرفته است.

عبدالله عبدالله امروزدوشنبه (12حمل) در نشست شورای وزیران گفت که در روزهای اخیر تلاش‌هایی صورت گرفته تا فعالیت‌ها در عرصۀ مذاکرات صلح متمرکز شود. او تاکید کرد که شخصیت‌های سیاسی باید با همکاری و کمک همدیگر، از نظام جمهوری اسلامی و مطالبات مردم در مذاکرات صلح نمایندگی کنند.

ce

رئیس اجراییه بر تشکیل هیأت همه شمول در مذاکرات صلح  تاکید کرده افزود “اصل تعیین سرنوشت مردم به دست مردم، جز خطوط اساسی در مذاکرات صلح است.”

عبدالله عبدالله افزود “اگر صلح و انتخابات را بسیار با هم گره بزنیم، شاید نتوانیم به هر دو هدف تعیین شده برسیم. بنابراین، بسیار مهم است که روی هر دو در جایش تمرکز صورت گیرد و از ضیاع وقت جلوگیری شود.”

او از تمام نهادهای دولتی خواست که در راستای برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه با کمیسیون‌های انتخاباتی همکاری کنند و میدان باید به همۀ نامزدان هموارشود، تا عادلانه بودن انتخابات را تضمین کند و هم زمینۀ استفاده از امکانات دولتی گرفته شود.

رییس اجراییه اضافه کرد که در سطح همکاری نهادهای امنیتی و نیروهای حمایت قاطع هیچ‌گونه تغییری ایجاد نشده و ناتو متعهد به حمایت دوام‌دار از افغانستان است.

به گفته داکتر عبدالله عبدالله کاهش احتمالی نیروهای خارجی هم به معنای قطع همکاری‌ها با افغانستان نخواهد بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان