جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

طالبان: کودکان خود را به مکتب بفرستید

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

گروه طالبان با نشر اعلامیه‌ای از مردم افغانستان خواسته است که برای پیشرفت و توسعه‌ی افغانستان، کودکان‌شان را به مکتب بفرستند.

afghan students

در اعلامیه این گروه آمده است: « از همه‌ی هم‌وطنان خود می‌خواهیم که برای یک افغانستان مترقی، تمام کودکان‌شان را که از نگاه سنی برای مکتب واجدالشرایط‌اند، به مکتب و مدارس دینی شامل کنند. هرشاگردی که پیش از وقت به مکتب می‌رود، در کنار آن ضرور است که برای فراگیری مسایل دینی‌شان به یکی از مدرسه‌های دینی نزدیک به قریه‌شان نیز شامل شوند.»

طالبان در این اعلامیه هم‌چنان تاکید کرده است که آنان آماده هر نوع همکاری با کارمندان معارف، آموزگاران و دانش‌آموزان‌اند و حتا اگر بخش معارف با کدام چالشی روبرو بود، آنان می‌توانند در رفع آن کمک کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان