جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

عطامحمد نور هشدار می‌دهد که اگر تفاهم‌نامه‌اش عملی نشود، آرام نخواهد نشست

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

عطامحمد نور، والی پیشین ولایت بلخ هشدار می‌دهد که اگر تفاهم‌نامه وی با سرپرستان وزارت‌های داخله و دفاع عملی نشود و در برابرش زورگویی شود، آرام نخواهد نشست.

noor_2

آقای نور امروز چهارشنبه(29حوت) در پیامی ویدیویی که به مناسبت فرا رسیدن سال‌ نو خورشیدی منتشر شده، می‌گوید که او بر سر تعیین فرمانده جدید پولیس بلخ با سرپرست‌های وزارت‌های دفاع و داخله، بر سر یک گزینه سومی به تفاهم رسیده‌اند.

 وی در مورد این تفاهم‌نامه جزئیات نمی‌دهد، اما می‌گوید: “انتظار عملی شدن تفاهم را داریم، اگر توافقنامۀ قبلی زیر پا شد و دو وزیر ارشد (وزیران دفاع و داخله) کابینه که آمدند و موافقه کردند و اگر این توافق عملی نشد که من باور دارم این‌ها عملی می‌کنند و باز ما کارهایی می‌کنیم و اگر کارهای ما ضعف داشت، می‌توانند انتقاد کنند. به هر حال ما تمام گزینه‌ها را روی دست داریم، البته به جنگ متوصل نمی‌شویم، تا زمانی که جنگ بالای ما تحمیل نشود.”

 نور در ادامه می‌افزاید، گزینه‌ها زیاد است که از آن استفاده خواهند کرد، هیچ وقت منطق او جنگ را حکم نمی‌کند، ولی آرام هم نخواهند نشست.

وی تغییرات در فرماندهی پولیس بلخ را خلاف تفاهم‌نامه با ارگ ریاست جمهوری خوانده گفت، این تغییرات یک توطئه علیه او بود که توانست آن را خوب مدیریت کند.

این در حالی است که هفته گذشته عطا محمد نور مانع معرفی فرماندهی جدید پولیس ولایت بلخ شده بود که در نتیجه آن، درگیری صورت گرفت. در این درگیری، 1 تن کشته و 18 تن دیگر زخم برداشتند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان