جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

شهردار شهر نیلی از سوی نماینده دبیرکل سازمان ملل تقدیر شد

خواندن 1 دقیقه
1
(1)

مهندس خدیجه زهرا احمدی، شهردار شهر نیلی، مرکز ولایت دایکندی از سوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در افغانستان تقدیر شد.

نماینده ویژه دبیرکل سازمان سازمان ملل در افغانستان، خانم احمدی را به دلیل شجاعت و قدرت ‌رهبری و به عنوان یکی از ده زن قهرمان و تاثیرگزار در افغانستان، معرفی و تقدیر نموده است.

photo_2019-03-15_12-19-25

خانم احمدی از رشته مهندسی ماستری دارد و نیز تجربه کار در دفاتر سازمان ملل را دارد.

اداره مستقل ارگان‌های محلی دست‌آوردهای خانم احمدی را افزایش ۷۴ درصدی عواید ثابت، به دلیل مشارکت با بخش خصوصی، افزایش و تشویق مردم در پرداخت صفایی، تطبیق پروژه و ارائه خدمات شهری با رویکرد مشارکتی، تشکیل کمیته بانوان شهری برای نظارت از مشکلات شهری، سهم دادن بیشتر شوراهای شهری در روند انتخاب و تطبیق و نظارت از پروژه‌ها، ارایه پلان یک مجموعه تفریحی و ورزشی بانوان و تطبیق آن تا پایان سال ۱۳۹۸ را از جمله دست‌آوردهای خانم احمدی عنوان کرده است.

همچنان به گفته این اداره، حفظ و تقویت نواحی دورتر از مرکز شهر به عنوان قطب‌های زراعتی، مبارزه با فساد و مافیای زمین نیز از جمله دست‌آوردهای‌ شهردار نیلی، مرکز ولایت دایکندی می‌باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان