جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

غنی: عاملین قتل مهسا شدیدا مجازات می گردند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رئیس جمهور غنی می گوید به ارگان های ذیربط هدایت داده شده تا قضیه مهسا، دختر خردسال به گونه جدی پیگیری و عاملین آن شدیدا مجازات شوند.

رئیس جمهور به دنبال کشته شدن این دختر شش ساله توسط ربایندگان در کابل، در صفحه توییتر اش نگاشته است: “با آگاهی از رویداد که در اثر آن مهسا کودک خردسال از سوی اختطافچیان به شهادت رسید، شدیداً متاثر گردیدم و به ارگان های ذیربط هدایت دادم تا قضیه متذکره را به گونه جدی پیگیری نموده و عاملین این جنایت را در روشنایی قوانین نافذه کشور شدیدا مجازات نمایند”.

photo_2019-03-13_16-00-05

در همین حال جمشید رسولی، سخنگوی دادستانی کل گفته است، فرهنگ معافیت پایان یافته و فاعلین اصلی قضیه اختطاف و قتل مهسا، طفلی که جسد اش روز گذشته در مربوطات حوزه یازدهم شهر کابل دریافت گردید، گرفتار و در دستان قانون، انتظار مجازات عمل شان را می کشند.

دادستانی کل از ارگان های امنیتی و کشفی می خواهد تا به اسرع وقت بررسی های کشفی خویش را تکمیل و قضیه را به این اداره غرض تحقیق و به کیفر کشانیدن عاملین اصلی این جنایت ارسال بدارند.

دادستانی کل تاکید کرده است که چنین رویدادها غیرقابل تحمل بوده و پذیرفتنی نیست.

این در حالی است که دختر ‌شش ساله ای به اسم مهسا از ساحه پروژه ۳۱۵ شهر کابل ربوده شده بوده و آدم  ربایان  پس از ربودن مهسا، از خانواده او درخواست پول کرده بودند، اما خانواده این کودک شش ساله توان پرداخت پول مطالبه شده را نداشته و آدم ربایان هم این دختر را به قتل می‌رسانند.

همچنان شهروندان کابل نیز با انتقاد از نرمش حکومت، خواهان مجازات سنگین این آدم ربایان هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان