جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

سیاف: در مذاکرات صلح، آبروی ملت و دولت حفظ شود/ نامزدان انتخابات ریاست جمهوری وارد رینگ بوکس نشوند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

عبدالرب رسول سیاف، رئیس شورای حراست و ثبات افغانستان تأکید می‌کند که در مذاکرات صلح، باید هم‌ آبروی ملت و هم آبروی دولت حفظ شود. وی از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری این کشور خواست که وارد رینگ مسابقات بوکس نشوند.

سیاف که امروز شنبه (18 حوت) در برنامه یادبود مارشال محمد قسیم فهیم در صحبت می‌کرد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما باید روی این فکر کنیم که چطور توپ و تفنگ را کنار گذاشته و برای صلح محکم ایستاد شویم.

وی افزود: ما باید همان‌طوری که در جبهه‌های مقاومت ایستادیم، برای صلح نیز استوار ایستاده شویم.

sayag

سیاف با بیان این‌که از تلاش همه‌ی نهادهای مجری صلح و بزرگانی که در مورد صلح تلاش کردند، حمایت می‌کنیم، گفت” ما باید هم آبروی ملت و هم آبروی دولت را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در یک طرف مذاکرات صلح روان است، اما در افغانستان، یک خاموشی و یک ورخطایی بی‌مورد حاکم است.

رئیس شورای حراست و ثبات افغانستان از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری خواست که “مسابقات دوش با هم بکنید، اما در رینگ بوکس داخل نشوید، که مبادا دشمنان افغانستان از آن سوء استفاده کنند و تفرقه ایجاد شود”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان