جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نیکولاس کی: ناتو از برقراری صلح پایدار در افغانستان حمایت همه‌جانبه می‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سفیر جدید ملکی ناتو در دیدار با رییس‌جمهور افغانستان گفته است که سازمان ناتو از برقراری صلح پایدار در این کشور حمایت همه‌جانبه می‌کند.

نیکولاس کی امروز پنج‌شنبه(16 حوت) در دیدار با محمد اشرف غنی، رئیس‌‌جمهور در مورد پروسه صلح، مبارزه با تروریزم و برگزاری لویه جرگه مشورتی صلح و نشست سوم پروسۀ کابل گفتگو کردند.

Arg NAto

رئیس‌‌جمهور غنی در این دیدار گفته است که در خصوص مبارزه با تروریزم باید اجماع منطقه‌ای ایجاد گردد و ارتباط گروه های تروریستی با همدیگر و به خصوص ارتباط دولت‌ها با آنان واضح گردد، تا در منطقه صلح پایدار به میان آید.

غنی در ادامه افزوده است، صلح اولویت دولت افغانستان است و به همین منظور لویه جرگه مشورتی برگزار می‌گردد و همچنان نشست سوم پروسه کابل روی صلح تمرکز خواهد داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان