جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

فضای پاکستان به روی یک شرکت هوایی افغانستان به مقصد اسلام‌آباد باز شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

پس از گذشت یک هفته از مسدود بودن فضای پاکستان به روی هواپیماهای افغانستان، این کشور تنها به یک شرکت هوایی خصوصی افغانستان اجازه داده تا اسلام‌آباد پرواز کند.

قاسم رحیمی، سخنگوی اداره هوانوردی افغانستان به بی‌بی‌سی گفته است که پاکستان تنها به شرکت خصوصی کام ایر اجازه داده تا در مسیر کابل – اسلام‌آباد پرواز کند.

photo_2019-03-06_20-33-02

به گفته وی، از امروز چهارشنبه(۱۵ حوت) سه پرواز شرکت کام ایر و شرکت هوایی پاکستان (پی.آی.ای) به پاکستان و برعکس انجام می‌شود.

این در حالی است که به گفته رحیمی، فضای پاکستان هنوز بر هواپیماهایی که از افغانستان به سمت هند در حرکتند، مسدود است و ممنوعیت پرواز بر حریم پاکستان کاملا برداشته نشده است.

به دلیل بسته بودن فضای پاکستان، اکنون هواپیماهای افغانستان به مقصد هند، از مسیر ایران و سایر کشورها به مسیرشان ادامه می‌دهند و این مسأله، باعث طولانی شدن زمان پرواز و افزایش قیمت بلیط هواپیما شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان