جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

وزارت داخله: بدون همکاری مردم، پولیس نمی‌تواند امنیت را تأمین کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

معین ارشد امنیتی وزارت داخله افغانستان می‌گوید که اگر مردم این کشور با پولیس همکاری نکنند، این نیروها نمی‌توانند امنیت کابل و سایر ولایات را تأمین نمایند.

خوشحال سعادت که امروز یک‌شنبه(12حوت) در “نشست پولیس با مردم” در کابل گفت که وزارت داخله تلاش می‌کند اصلاحات جدی را در تأمین امنیت شهر کابل به وجود بیاورد، اما این اصلاحات بدون همکاری مردم بی‌نتیجه خواهد ‌ماند.

Saadat

وی افزوده است، یک سروی که چندی قبل از سوی ارگان‌های غیردولتی و بی‌طرف انجام شده و از مردم پرسیده شده که بزرگترین نگرانی امنیتی آن‌ها چیست؟ کلان‌ترین تشویش مردم، جرایم، دزدی و زورگویی بوده است.

معین ارشد امنیتی وزارت داخله با بیان این‌که مردم باید با پولیس همکاری کنند، افزوده است که مشکل طالبان و داعش در قدم‌های چهارم و پنجم قرار دارد، وزارت داخله بر اساس دیتای به دست آمده، خود را برای حل مشکلات مردم مسئول می‌داند.

وی تاکید کرده که “دزد و اختطاف‌چی در هر منطقه است، برای همه معلوم است، اگر به پولیس خبر بدهید، تغییر می‌آید”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان