جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

اترا: در بخش مخابرات 30 میلیارد دالر سرمایه‌گذاری جذب شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

داکتر محمد نجیب عزیزی، رئیس اداره تنظیم خدمات مخابراتی افغانستان(اترا) می‌گوید که این اداره توانسته‌ 30 میلیارد دالر سرمایه‌گذاری را در این بخش جذب کند.

عزیزی که امروز چهارشنبه(1 حوت) در یک نشست خبری در مرکز اطلاعات و رسانه‌های حکومت در کابل سخن می‌گفت، افزود، اترا شکایت‌ها و انتقادات موجه استفاده کنندگان و رسانه‌های اجتماعی را پذیرفته و آن‌ها را بر اساس شواهد بررسی می‌کند.

photo_2019-02-19_15-27-14

وی در ادامه بیان داشت، اداره اترا بیش از 6000 شکایات از هموطنان دریافت کرده که به 90 درصد این شکایات رسیدگی صورت گرفته و تنها 10 درصد آن باقی مانده است.

نجیب عزیزی مشکلات عمده سکتور مخابراتی افغانستان را نبود امنیت، نبود برق و مشکل ثبت و راجستر کردن سیم‌کارت‌ها خواند و گفت: “در این عرصه ما خواهان کمک ارگان‌های امنیتی می‌باشیم”.

وی تاکید کرد که کوشش می‌کنند به شکایات عمده مردم از پایین بودن کیفیت خدمات، ضایع شدن کریدت‌ها، مصارف خدمات مشتریان و قیمت‌های اینترنتی رسیدگی کنند.

این در حالی است که چندی پیش کمپاین اعتراضی “اترا کجاست؟” در صفحات مجازی به راه انداخته شده بود و مردم از کیفیت و نرخ شبکه‌های مخابراتی شکایت داشتند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان