جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ایران: عامل حمله انتحاری زاهدان، پاکستانی بوده ‌است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ایران اعلام کرده که عامل حمله انتحاری به بس حامل مرزبانان این نیروها در ولایت سیستان و بلوچستان، یک شهروند پاکستانی بوده است.

محمد پاکپور امروز سه‌شنبه(30 دلو) در حاشیه مراسم گرامی‌داشت از قربانیان این حمله انتحاری، گفته، دو نفر دیگر هم که در ارتباط با این حمله دستگیر شده‌اند، شهروند پاکستان هستند.

به گفته وی، یک نفر دیگر از عوامل این حمله هم که هنوز دستگیر نشده، پاکستانی است.

mod

به گزارش رسانه‌های داخلی ایران، پاکپور خاطرنشان کرده که پلیس از روی قطعات موتر انتحاری، آن را شناسایی کرده و پس از آن، نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، عملیات دستگیری و نابودی تیم پشتیبانی‌کننده و تیمی که موتر را برای این اقدام آماده کرده بودند، آغاز کردند.

به گفته وی، ابتدا یک زن که “اولین سر نخ در این پرونده” بوده، دستگیر شده و در پی آن، افراد دیگری هم شناسایی و دستگیر شدند.

روز دوشنبه(۲۹ دلو) نیز سپاه پاسداران ایران اعلام کرد که سه نفر را در ارتباط با حمله اخیر دستگیر و ۱۵۰ کیلوگرم مواد آماده انفجار، ۶۰۰ کیلوگرم مواد انفجاری در حال ساخت و مقادیری سلاح و مهمات را ضبط کرده است.

روز یک‌شنبه گذشته و در ارتباط به این حمله، وزارت خارجه ایران با احضار سفیر پاکستان به این وزارت، اعتراض شدید خود را به استفاده گروه‌های تروریستی از خاک پاکستان علیه این کشور اعلام کرد.

محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفته است که بخشی از مرز این کشور با پاکستان باز است که این امر موجب ورود تروریست‌ها به خاک ایران می‌شود.

وی خاطرنشان کرده که مذاکراتی با پاکستان برای جلوگیری از حوادث تروریستی انجام شده که امیدوارند بتوانند مانع چنین حرکت‌های تروریستی باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان