جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کابل از فرانسه خواهان انعطاف بیشتر در اخراج اجباری مهاجرین افغان شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان با داوید مارتینون سفیر فرانسه امروز سه شنبه (23دلو) دیدار کرده و از آن کشور خواسته تا در اخراج اجباری مهاجرین، وضعیت داخلی کشور را در نظر داشته و از انعطاف بیشتر کارگیرند.

France and afghanistan

در این دیدار وزیر امور مهاجرین با تاکید بر فراهم سازی زمینه بازگشت داوطلبانه برای مهاجرین افغانستان گفته است که وضعیت داخلی کشور برای پذیرش برگشت کنندگان اجباری مناسب نیست. و از فرانسه خواسته است که به منظور جلوگیری از مهاجرت دوباره برگشت کنندگان به مشوق بازگشت و کمک برای ادغام برگشت کنندگان توجه داشته باشد.

سفیر فرانسه در کابل گفته است که فرانسه با میزان پذیرش 70 فیصد مهاجرین افغان سالانه به هشت هزار افغان اقامت دایمی داده است و در سال گذشته تنها کسانی از فرانسه به افغانستان اجباراً اخراج شده است که مرتکب جرم بوده اند.

سفیرفرانسه تصریح کرده که کشورش روی برگشت داوطلبانه افغانها تاکید می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان