جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

امرالله صالح: کلید صلح افغانستان در کابل نه، در راولپندی است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

امرالله صالح، معاون اول تیم انتخاباتی محمد اشرف‌غنی، رییس جمهور افغانستان در انتخابات پیش رو، تاکید کرده است که کلید صلح افغانستان در کابل نه، بلکه در راولپندی است. کابل برای صلح اراده قوی دارد، اما بارها این اراده بر باد رفته است.

وی در ادامه تصریح کرده است: “اگر بپذیریم که کلید صلح در کابل است، معنایش این است که اسلام آباد و دستگاه سبوتاژ ضد افغانستان را در آن کشور برائت داده و گناهان ناکرده را به شانه های ملت مظلوم افغانستان انداخته ایم”.

amrollah-salah

آقای صالح در صحفه فیس بوکی خویش افزوده است: دشمن نمی خواهد ارگ تصمیم گیر باشد و تلاش شان این است که ارگ و کابل نه در محور تحولات، بلکه در حاشیه تحولات قرار گیرد و مرکز تصمیم گیری ها و رشته سرنوشت ما به بیرون انتقال یابد.

صالح در ادامه افزوده است که دشمن حاضر است کشتار خارجی ها و امریکایی ها را همین لحظه متوقف کند و هر نوع ضمانت که خارجی ها می خواهند در اختیارشان قرار می دهد، ولی یک لحظه حاضر نیست که کشتار افغان ها را توقف بدهد تا این که حکومت افغانستان تسلیم شود.

وی در ادامه تاکید کرده است: “این در حقیقت پیشنهاد صلح نه، بلکه پیشنهاد تسلیمی است که مهندس و طراح آن نه چند تا نیمچه ملای افغانی، بلکه جنرالان راولپندی اند”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان