جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
15 بازدید

10 بازیگر پردرآمد سینمای جهان در سال 2018

خواندن 5 دقیقه
0
(0)

مجله فوربز، سالانه لیستی از بازیگران پردرآمد را منتشر می‌کند. بر اساس این گزارش، سال گذشته “مارک والبرگ” با درامد 68 میلیون دالری، در اول فهرست جا داشت، اما بر اساس گزارش سال 2018، “جورج کلونی” در اول فهرست قرار دارد و مارک والبرگ در بین 10 هنرپیشه پردرآمد حضور ندارد.

بر اساس گزارش مجله فوربز در مورد دست‌مزد سالانه هنرپیشه‌ها در سال 2018، مجموع درآمد بازیگران مرد، 748،5 میلیون دالر و درآمد هنرپیشه‌های زن، 148 میلیون دالر می‌باشد.

در این لیست برعلاوه هنرپیشه‌های هالیوود، دو هنرپیشه بالیوود نیز در بین پردرآمدترین بازیگران سال 2018 حضور دارند.

1- جورج کلونی

جورج تیموتی کلونی در ۶ می سال ۱۹۶۱ در ایالت کنتاکی دیده به جهان گشود. او بازیگر، فیلم‌نامه‌‌نویس، تهیه‌‌کننده و کارگردان آمریکایی و برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب است.

او با بازی در سریال” اتاق اورژانس” در سال 1994 به شهرت رسید.

جورج کلونی در سال 2018، 239 میلیون دالر درآمد داشت و به یک بازیگر پرآمد تبدیل شد؛ در حالی که سال قبل از آن، حتی در بین 10 نفر اول نبود. جالب این‌جاست که جورج کلونی این پول را از بازی در فیلم‌ها به دست نیاورده، بلکه از فروش یک نوع نوشیدنی به دست آورده است.

George Clooney

2- دواین راک جانسون

دواین داگلاس جانسون مشهور به راک، بازیگر، کشتی‌گیر و تهیه‌کننده در سال 1972 به دنیا آمد و در رشته جرم‌شناسی تحصیل کرده است.

دواین جانسون در سال 1999 در اولین فیلم‌اش حضور پیدا کرد و با کسب 5.5 میلیون دالر، رکورد گینس را به خاطر دریافت دست‌مزد بالا در اولین فیلم از آن خود کرد.

دواین راک جانسون در سال 2018 با درآمد 124 میلیون دالر، در رتبه دوم پردرآمدترین بازیگران سال قرار گرفته است.

dwayne johnson

3رابرت داونی جونیور

رابرت داونی در سال 1965 در نیویورک ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد.

رابرت در سال 1970 برای اولین‌بار در سن 5 سالگی در فلم “پوند” نقش بازی نمود و در فلم “چاپلین” کاندید اسکار بازیگر نقش اول مرد شد.

رابرت در سال گذشته با درامد 81 میلیون دالر در رتبه سوم پردرآمدترین بازیگران سینما در سال 2018 قرار گرفت.

ROBERT DOWNEY

4- کریس همسورث

کریس همسورث در سال 1983 در شهر ملبورن استرالیا متولد گردید؛ مادرش معلم زبان انگلیسی و پدرش یک مددکار بود. همسورث کار بازیگری را با بازی کردن در سریال‌های کوچک استرالیایی شروع کرد و با درآمد 64.5 میلیون دالر، در رتبه چهارم بازیگران پردرآمد 2018 قرار گرفت.

chris hemors

5- جکی چان

جکی چان در سال 1954 در هنگ کنگ به دنیا آمد؛ مادرش لی لی جان و پدرش چارلز چان در سفارت فرانسه کار می‌کردند.

خانواده جکی چان به دلیل وضعیت اقتصادی خراب می‌خواستند او را در مقابل 1500 دالر به فروش برسانند، اما بعدا منصرف شدند و برای کار بهتر به استرالیا سفر کردند. چان در سن هشت سالگی در فیلمی به نام “هفت شانس کوچک” بازی کرد. اولین فیلم او در بزرگ‌سالی در سال 1971 به نام “ببر کوچو کانوتن” بود.

جکی چان با درآمد 45.5 میلیون دالر در رتبه پنجم در فهرست پردرآمدترین بازیگران سال 2018 قرار گرفته است.

ST_20181201_JACKIECHAN_4452970

6- ویل اسمیت

ویل اسمیت در سال 1968 در فلادلفیا، پنسلوانیا متولد گردید. اسمیت یکی از بازیگران آفریقایی ـ آمریکایی است که چندین بار در مورد تبعیض علیه سیاه‌پوستان، فعالیت‌های بشردوستانه‌ای انجام داده است. او با بازی در فیلم‌هایی چون وصلت، پسران بد و مردان سیاه‌پوش، موفقیت‌های بین‌المللی را به دست آورد.

اسمیت با درآمد 42 میلیون دالری در سال گذشته، توانست در رتبه ششم پول‌دارترین بازیگران سال 2018 قرار بگیرد.

will smith

7- اکشی کومار و اسکارلت جهانسون

اکشی کومار و اسکارلت جهانسون با درآمد مبلغ 40.5 میلیون دالر در رتبه هفتم پول‌دارترین بازیگران سال 2018 قرار گرفتند.

اکشی کومار بازیگر بالیوودی در سال 1967 در ایالات پنجاب هند متولد گردید؛ پدرش هاروی ام باتیای، افسر پولیس و مادرش آرنو باتیای است.

او برای اولین بار در فیلمی به نام سوگند نقش بازی کرد و اکنون در کشور کانادا زندگی می‌کند و به عنوان بازیگر کانادایی در بالیوود نیز بازی می‌کند.

اسکارلت جوهانسون در سال1984 به دنیا آمد؛ در سن 8 سالگی در برنامه آخر شب “کانن اوبراین” در تلویزیون ظاهر شد. او برای اولین بار در سن 9 سالگی در فیلم “شمال راب رینر” بازی کرد.

akshay kumar

8 ـ آدام سندلر

آدام سندلر، بازیگز، کمدین، فیلم‌نامه‌نویس، آهنگ‌ساز و تهیه‌کننده آمریکایی در سال 1966 در نیویورک به دنیا آمده است.

اما بعد از برنامه موفق تلویزیونی به نام “شب‌های شنبه”، در فیلم‌های هالیوودی بازی کرد و در سال 1999 یک شرکت تهیه فلم و سریال را تأسیس کرد. او تا اکنون فیلم‌های زیای را تهیه کرده است.

آدام سندلر در سال گذشته با درآمد 39.5 میلیون دالری، در رتبه هشتم پردرآمدترین بازیگران سال 2018 قرار گرفت.

adam sandlar

9- سلمان خان

سلمان خان یکی از هنرپیشه‌های سینما بالیوود، در سال 1965 در ایندور، ایالات مادیا پرادش هند متولد گردید.

سلمان خان در سال 1988 در فیلم “منه پیار کیا “مشهور شد و در سال 2004، از طرف مجله پیپل، به عنوان هفتمین فرد خوش‌چهره جهان و خوش‌چهره‌ترین چهره هند انتخاب شد.

او در سال گذشته با درآمد 38.5 میلیون دالر، در رتبه نهم پردرآمدترین بازیگران سال 2018 قرار گرفت.

salman khan

10- کریس اوانز

کریس در سال 1981 در ماساچوست آمریکا به دنیا آمد. او نسبت به علاقه زیادی که به مذهب کاتولیک داشت، به مدرسه کاتولیک‌ها رفت، اما در آن‌جا علاقه‌مند بازیگری شد و تصمیم گرفت به کلاس‌های بازیگری برود و تحصیلات خود را در همین رشته به پایان رسانید.

کریس اوانز سال گذشته با درآمد 34 میلیون دالری در رتبه دهم پردرآمدترین بازیگران سال 2018 قرار گرفت.

chris evans

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان